Total Pageviews

Tuesday 11 October 2011

Asma Asho Musa

Dr kitab Syamsul Ma'arif telah mencatatkan Asma Asho Musa yg terdiri dari 35 asma, adapun asma tersebut adalah seperti berikut:


Fayukhin, fadikhin, faiyumin, fadirin, syalyukhin, syalikhin, fayumin, sholihin, nurin, shodikin, arsyakhin, syalyukhin, syalikhin, narin, matukhin, yadikhin, syanikhin, a'dzimin, rahman, qodirin, nuhin, kalusyin, ahin, yahuhin, syahin, syalusyin, wahdakhin, syarahiyan, syaru syausyin, a'lin, a'liyin, qawiyin, naday kakhabirin.

Ada pun di antara khasiatnya adalah untuk merukun kembali rumah tangga yg hancur dan jika ingin menyambung kembali, maka lakukanlah seperti ini;

Tulislah asma asho musa ini pada sarung/pakaian seorang isteri yg yg sedang marah/benci, kemudian sarung tersebut di masukkan kedalam api, insya allah perempuan tersebut akan menemui suaminya dengan penuh rasa kasih sayang.


Untuk mengubati terkena sihir atau sakit panas, maka kamu menulis asma asho musa ini dan buatlah kalung untuk di pakaikan kepada orang yg tersebut maka insya allah sembuh.


Untuk mengembalikan orang yg pergi/lari, maka tulislah asma asho musa ini pada selembar kertas, kemudian di belakang kertas tersebut maka anda tuliskan nama keluarga/seseorang yg hilang tersebut. Lalu tulisan itu anda gantung di tempat tinggi yg berangin, insya allah orang tersebut akan kembali segera.


Untuk mahabah, tulislah asma asho musa pada sebuah genting yg masih mentah, di sekeliling asma itu tulislah lafaz di bawah ini, lalu tulisan tersebut pasanglah pada dinding dalam rumah yg paling tinggi, insya allah anda akan dapat melihat hasilnya, inilah lafaznya:


Tawakkalu ya khuddama hadzihil asma-isy syarifati bitajlibi wa tahyi watajdzibi qalbi Fulani ibni fulanata 'alayya bihaqqi hadzihil asma-isy syarifati aluhan aluhan, al ajal al ajal, as saata as saata.

Maka sesungguhnya asma asho musa ini mengandungi pelbagai khasiat yang menakjubkan. Dan begitulah sebahagian dari khasiat asma asho musa yg dapat sy tampilkan.